Bij Forest&Bold geloven we nog in de kracht van een authentieke, fysieke direct mail of DM-campagne. Niet de zoveelste vluchtige, goedkope e-mailing in uw mailbox, maar een tastbare, warme, echte brief met sierlijke postzegel in uw brievenbus. Of misschien zelfs een stijlvol pakketje dat u hoogstpersoonlijk wordt overhandigd aan uw voordeur. Met zo’n direct mail maakt de afzender duidelijk dat u als klant of prospect nog iets waard bent voor hem of voor haar.
Dat voelt u ook als u die fysieke direct mail ontvangt. Hij is tastbaar. Er is tijd in gestoken, en moeite. U kan voelen, ruiken, zien, horen en proeven wat een product te bieden heeft. U krijgt een staaltje, u krijgt iets cadeau, u kan iets uitproberen. Direct, zonder eerst iets te moeten ondernemen, zonder te wachten. Alles is concreet. Het papier, de envelop, de postzegel, alles is echt.
Misschien denkt u ‘ok, dat is waar voor de perfecte direct mail’ en daarin hebt u gelijk, maar dat is dan ook de enige direct mail die we bij Forest&Bold uitdenken en realiseren.
EEN GOEDE EERSTE INDRUK
Uw verwachting als u uw brievenbus of voordeur opent, is ook heel anders dan wanneer u een e-mailing opent. U bent veel meer klaar om iets te ontvangen dat belangrijk genoeg was om per post te versturen. Een e-mailing kan u enkel ontvangen terwijl u aan uw computer werkt, of surft, of netwerkt. Op dat moment bent u dus met andere dingen bezig.
EEN BLIJVENDE INDRUK
Bedrijven die hun product online aanbieden aan een vluchtige, toevallige doelgroep, trachten met alle middelen, zoals blogs, filmpjes, websites, ... een (langdurige) relatie op te bouwen met de consument in de hoop dat die meer ‘voeling’ krijgt met hun product of merk. Een ‘voeling’ die nooit zo ‘tastbaar’ en ‘direct’ kan zijn als bij een goede direct mail.
Met een direct mail (DM-campagne) laat u veel gemakkelijker een blijvende indruk achter, ook bij uw B2B klanten. Zij kunnen het product en het merk op een veel concretere, reële en overtuigende manier beleven dan via een online boodschap of video. En net omdat alles concreet is, wordt ook de kans dat ze concreet reageren en actie ondernemen veel groter.
NIET ALLEEN WOORDEN, OOK DADEN
Bij een gerichte, doordachte DM-campagne is de kans dat de ontvanger tot de gewenste actie overgaat veel groter dan via gelijk welk ander on- of offline medium. Een slimme direct mail is dan ook een onovertroffen communicatietool om de juiste persoon uw merk of product ‘direct’ te doen gebruiken of kopen. Kortom, als u mikt op conversie, kunnen we u bij Forest&Bold verschillende DM-campagnes voor toonaangevende B2B bedrijven voorleggen waarmee we conversiestijgingen van 90, 100 of zelfs meer dan 150% behaalden. Als u tastbare resultaten wil, geven we ze ook.
ONLINE AAN HET LIJNTJE HOUDEN
Bij Forest&Bold zien we direct mail (en ook guerrilla) als een krachtige communicatietool om een klant of prospect ‘aan de haak te slaan’. Waarna we hem met alle beschikbare online tools aan het lijntje kunnen houden. Door uw doelgroep de kans te geven om online op de hoogte te blijven en zich op zijn eigen tempo verder te informeren, vergroten we alleen maar uw succes.
GUERRILLA ALS GEHEIM WAPEN
Een wapen dat we soms hanteren om met beperkte middelen te mikken op een maximale impact is guerrilla. Met een kleine, gerichte, tastbare en opvallende actie proberen we naast de aandacht van de doelgroep ook de aandacht van de media te trekken. Zo kan een slimme, goed gemikte guerrilla-actie voor veel gratis publiciteit zorgen. Een krachtig wapen dat we bij Forest&Bold omzichtig hanteren. We willen immers geen losse flodders.
FOREST&BOLD geeft je merk of product een optimale BOOST. Als wat we doen geen verschil maakt, doen we het beter niet.
Wil u krachtige communicatie, dan zijn wij sterk in:
Beursstanden
Copywriting en native vertalingen
Corporate beelden
Creatieve concepten
Grafisch ontwerp
Huisstijlen
Illustraties
Onvergetelijke koffie en echte Italiaanse cappuccino
Strategische analyses
Styling vitrines: online & offline
Verpakkingen
Webdesign en programmatie